سلام به همه دانش آموزان گرامی
بالاخره آرام آرام تعطیلات بسیار طولانی تابستان به پایان خود نزدیک می شوند و کشور در آستانه انقلاب بزرگ آغاز دوباره بهار علم و دانش می باشد.
انشالله همه ما و شما با توکل بر خدا راههای سربلندی علمی ایران عزیز را طی می کنیم و بار دیگر به همه ثابت خواهیم کرد که "ما می توانیم".
برای همه از خدای بزرگ آرزوی موفقیت در امور علمی دارم
التماس دعا